محمد مهدی جانمحمد مهدی جان، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

نی نی جون مامان

...

1391/4/10 0:16
389 بازدید
اشتراک گذاری

نردبان دلم شكسته مي شود برا دل من كمي دعا كني؟

يا اگر خدا اجازه مي دهد به جاي من خدا خدا كني؟

راستش دلم مثل يك نماز بين راه شكسته است

مي شود براي بي قراري دلم سفارشي به آن رفيق با وفا "خدا" كني؟


صبورانه درانتظار زمان بمان! هرچيز در زمان خودش رخ مي دهد. باغبان حتي اگر باغش را غرق

آب هم كند،درختان خارج از فصل خود ميوه نميدهند!!

من هم منتظر زمانی هستم که فصل حضورت برسد . من نیز غرق در حضورت لایق عنوان مقدس و زیبای مادر شوم .

باز منتظر بمانم تا زمانی که تو مرا با این عنوان بخوانی و چه زیبا و با شکوه است زمانی که برای اولین بار تو مرا بخوانی من اولین کسی باشم که این لغت را از تو میشنود و تو را غرق در بوسه کنم .

خدایا ممکن است زمان آمدنش هر چه زود تر فرا رسد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خدایا تو خود گفتی که هر کس برای دیگری ردعا کند در حق خودش هم مستجاب میشود پس:

خدایا برای تمام آرزو مندان فصل حضور را نزدیک کن

آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)